پرستاری را آسان یاد بگیرید

هر چیز که در جستن آنی ، آنی

پرستاری را آسان یاد بگیرید

هر چیز که در جستن آنی ، آنی

اول سلام

سلام دوستان ، امروز من تصمیم گرفتم تا یک وبلاگ جدید رو مورد نیاز تمامی پرستاران کشورم طراحی کنم.........

همچنین برای ارتباط با ما و درخواست جزوه های درخواستی می توانید به این آدرس مراجعه نمایید 

http://www.mjozveh.rozblog.com/forum

 

 

 من یک دانشجوی رشته پرستاری ترم آخر هستم ،  همیشه و همه روز مطالعاتم رو دارم و قصد دارم تا علاوه بر یادگیری خودم کمکی هرچند کوچک را هم داشته باشم تا تمامی دوستان من از مطالبی که مطالعه می کنم استفاده ببرند ، پس با این هدف این وبلاگ رو راه اندازی کردم ، امیدوارم استفاده ببرید.

در این وبلاگ علاوه بر نکاتی که هر روز مطالعه می کنم ، سوالاتی که اساتید من از من می پرسند رو به همراه جواب ها در اختیار شما قرار خواهم داد تا با هم حتی از طریق یک وبلاگ کوچک بتوانیم سهمی در رشد هرچه بهتر و بیشتر رشته داشته باشیم . 

موفق باشید.

فقط برای همیشه این جمله زیبا رو در ذهن داشته باشید که میگه :

هرچیز که در جستن آنی ، آنی

نظرات 1 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:15

خیلی هم عالی
خیلی قشنگه هنوز اولشه اینطوره بیشتر بذارید چی میشه
مرسی گفتید بهم

خیلی ممنون نظر لطفتونه
ان شاء الله بهتر هم میشه هنوز اولشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.